Czy opłaca się jeszcze zakładać kanał na YouTube?

Twórcy na YouTube powoli przenoszą się na inne platformy, które umożliwiają im lepsze zarobki, ale nie oznacza to, że na platformie nie można już zarobić. To nie tylko doskonały sposób na zbadanie, czy rynek chce oglądać to, co dla niego przygotowujesz, ale także sposób na pokazanie się tym osobom, które jeszcze o Tobie nie słyszały. YouTube to doskonałe miejsce dla osób, które działają już w mediach społecznościowych i chcą czegoś więcej.

To dobry sposób na zebranie widowni

YouTube wciąż przyciąga do siebie widownię w każdym wieku. O ile młode osoby powoli rezygnują z niego na rzecz krótszych filmików dostępnych na TikTok albo Instagramie, ale wiele osób wciąż śledzi swoich ulubionych twórców. Możesz to wykorzystać, aby zebrać widownię, która będzie chciała Cię wspierać i oglądać regularnie. Ten kanał możesz połączyć z innymi swoimi social mediami, żeby już na początku zebrać całkiem sporą widownię. Takie rozwiązanie pomoże Ci szybciej rozwinąć skrzydła i przekroczyć określony próg, aby włącza monetyzowanie materiałów. Na YouTube wciąż można sporo zarobić, wystarczy się temu poświęcić.

YouTube wybiera, kogo będzie wspierał

YouTube, jak każda inna platforma społecznościowa, opiera się na algorytmie, który wybiera, kogo będzie wspierał, a kto nie będzie mógł liczyć na porządne zasięgi. Przez to coraz więcej twórców decyduje się na porzucenie pracy na platformie na cały etat na rzecz innych miejsc, gdzie mogą liczyć na lepsze zarobki. Ale w rzeczywistości wystarczy trzymać się określonych z góry wytycznych, żeby nie podpaść. Tworzenie neutralnego kontentu pomoże Ci szybko zwiększać liczbę widzów i z ich pomocą zarabiać. Musisz być jednak przygotowany na to, że prędzej czy później YouTube może chcieć zabrać Ci monetyzację.

Portal wciąż nie ma większej konkurencji

YouTube nie ma większej konkurencji jeśli chodzi o tworzenie długich filmów. Instagram co prawda starał się wprowadzić u siebie coś takiego, ale średnio mu to wyszło i ta funkcja nie cieszy się u nich zbyt wysokim zainteresowaniem. Jeśli zależy Ci na tworzeniu filmów opiniotwórczych albo trafiających do większej publiczności, to YouTube będzie najlepszym wyborem. Wiele osób z innych platform zaczęło przerzucać na niego swoje materiały. To dziś wciąż najlepsze miejsce na trwałe zaangażowanie widowni. Czasami wystarczy jeden dobry materiał, żeby utkwić w umysłach tysięcy osób na całe lata.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *